Potansiyel müşterilerinize ve hedef kitlenize ulaşmanın isabetli yolu iyi bir brief alınmış, o brief’e göre iyi bir senaryo yazılmış, profesyonel bir ekip ile reklam film çekimi yapılmış ve çok iyi bir post prodüksiyon ile color, kurgu ve montajı tamamlanmış bir reklam filmi yapımından geçiyor. SoydincGrup Kıbrıs Dijital Ajans reklam film yapım sürecinde tüm bu etapları profesyonel ekibiyle siz değerli müşterilerine sunuyor. Reklam film yapım için brief, çekim, post ve final sürecine kadar tüm aşamaları profesyonel ekibimiz tarafından büyük bir özveri ile hazırlanıyor.
Reklam film yapımında en önemli hamle çok iyi bir fikir. Kreatif düşünen metin yazarlarımız alınan brief’ler doğrultusunda bol alternatifli reklam senaryoları oluşturup beğeninize sunuyor. Seçtiğiniz senaryo ve fikir üzerinden ileri teknoloji çekim ekipmanlarıyla reklam film çekimleri yapılıyor. Post prodüksiyon aşamasında ise her biri kendi personellerimiz ile color grading, color correction, kurgu ve montaj yapılıp pilot seslendirme ile beğeninize sunuluyor. 2D & 3D Animasyon, Pre Roll Video, Case Study, Live Action, Motion Graphic, Storyboard, Reklam Filmi, Etkinlik Videoları vb. gibi daha birçok görsel içerik üretimiyle marka, ürün ve hizmetinize güç katıyoruz. Bu süreçler sonrasında profesyonel ses cast’ımızla reklam filmlerinizi profesyonel seslendirme sanatçılarıyla seslendiriyoruz.
Projeleriniz de bizimle iş ortaklığı yapmak isterseniz, iletişim sayfamızdan santrale takılmadan doğrudan müşteri temsilcimiz ile görüşerek teklif isteyebilirsiniz.
Reklam film yapım, bir ürün ya da firma profili için hazırlanan pazarlama faaliyetlerinden biridir. Reklam filmi çekimi dediğimizde aslında hedef kitle – pazar değerlendirmeleri, senaryo oluşturulması, jingle müzik ve efekt çalışmaları, cast seçimi, ön hazırlık (pre production), çekim süreci (production), post prodüksiyon gibi detaylı bir süreçten bahsediyoruz. “Reklam filmi yapım hizmetleri” veya “reklam filmi çekimi” isimlendirmeleriyle medya üretimi sektöründe kullanılan bu faaliyet son zamanlarda “görsel içerik üretim” başlığı altında da kullanılmaya başlanmıştır.
SoydincGrup Kıbrıs Dijital Ajans olarak “reklam filmi yapım” ve “post prodüksiyon” hizmetlerini butik olarak yürütmekteyiz. Reklam filmi yapımı hizmetinin tüm süreçlerinde projeyi ele alarak, reklam filmi metin yazarlığı veya senaryo, story board (hikayenin çizimi) , seslendirme, post prodüksiyon gibi masada tamamlanan, sanat yönetmenliği, görüntü yönetmenliği, makyaj ve ekipman temini gibi sahada yapılan işlerine kadar tamamını yürütüyoruz.
Reklam filmi yapım hizmetinin en önemli mihenk taşını ‘fikir’ oluşturuyor. İyi fikir her zaman çok kazandırıyor. Bunun yanında reklam filmi prodüksiyonunun en önemli unsurlarından bir diğer önemli hizmet ise seslendirme. Ses seçimi reklam filminin adeta kaderini belirliyor.
Reklam filmi çekimleri sahada, stüdyoda veya platolarda yapılır ve tüm bu alanlar “mekân” olarak adlandırılır. Mekân tayini senaryoya göre yapılmaktadır. Kiralama yapılan mekânda öncelikle reklam filminin konseptine göre ışık ayarlaması yapılır. Pilot çekimler ve yine ışık ayarlamasının ardından senaryo doğrultusunda reklam filmi çekimi tamamlanmaktadır. Çekim sürecinin içerisinde makyaj, sesli çekim, ışık, kameralar ve diğer stüdyo ekipmanları yer alır. Çekim süreci mutlaka fotoğraf veya video kaydı yapmak suretiyle ilerlemelidir. Çekim süreci içerisinde backstage (sahne arkası) dediğimiz reklam filmi çekim sürecinin hikayesinin yer aldığı çekimde yapılmaktadır ve bu sürece dahil çekimlerdendir.
SoydincGrup Kıbrıs Dijital Ajans olarak reklam filmi çekim sürecini en iyi şekilde yöneterek müşterilerimize kaliteli hizmet sunabilmek için en iyi ekip, en iyi ekipman mantığını düstur edinerek, projeleri bu doğrultuda yönetiyoruz.
Reklam filmi yapım hizmetini oluşturan birçok ek hizmet olduğundan reklam filmleri fiyatlarından kesin olarak bahsedilemez. Reklam verenin veya senaristin kafasındaki hayale göre bütçe çalışması yapılır. Reklam filmi yapımlarında genellikle senaryo belirlendikten ve storyboard (hikaye çizimi) çalışması yapıldıktan sonra kesin bütçe ortaya çıkar.
Bütçe çalışması yapılırken müşteriyle şu anket yapılır ;
Bu sorular, hazırlanan anket sorularından sadece birkaçını oluşturuyor. Sorular doğrultusunda müşterinin kafasında nasıl bir reklam filmi modeli yattığının tüyolarını öğrenmiş oluyoruz ve ona göre şekillenecek proje süreci üzerinden fiyat çalışması yapabiliyoruz.